Chille joggingbroek dames en heren van zeeman

Na mijn werk of in de avond uren als ik in de chill mood ben, vind ik het super fijn om een relaxt chill broek aan te trekken.

En dan 1 die fijn zit en comfortabel en het liefste wel zakken.Ik kwam toevallig vanmiddag even bij zeeman Vanwege ik na mijn werk trek had even lunchen.

En we hebben een klein extra winkel centrum in de wijk en dan heb je de big bazaar, zeeman, kruidvat en bruna en sieraden winkel hele dure en nog kleding winkel helaas ook hele dure soms acties.

Maar ik zag dus bij zeeman voorin de winkel een chill broekje hangen er stond bij voor heren maar het kan ook gewoon prima voor vrouwen.

Het leek mij heerlijk zitten en vond het een leuke kleur en best lekker warm stofje ook. 75% katoen ook fijn want meestal is het 100% of 75% polyester.

Sportbroek €9.99

Als je een bijpassend vest wil €12.99

Productomschrijving

Slim fit heren joggingbroek met een elastische tailleband en koord. Ook is de sport broek voorzien van steekzakken met een ritssluiting aan de voorzijde. 75% katoen/25% polyester

Wasvoorschriften

   

  • Wassen op 30 graden

  • Strijken tot maximaal 110°C

  • Niet drogen in de droogtrommel

  • Niet bleken

  • Niet geschikt voor chemisch reinigen

  • Het model slim fit , vind ik wel leuk een x wat anders.

99

En je had de vesten ook in andere groene kleur voor dames en dames sportbroeken.

Maar vond die voor heren gewoon het leukste als sportbroek.

Deze waren er ook voor dames:

De vesten kosten €9.99 en de sportbroek €8.99 , dat vest hierboven lijkt mij ook wel wat.

Gewoon lekker voor op de bank of voor werken.

Ook leuk voor ons dames

Ik ben zelf niet zo gek op panter maar die sport bh is wel nice😃😄

Ik had mzzl er was een afprijs bak met 50% korting acties en had een cute shirtje voor €2.50 een sport bh €3.00 en een sport hempje( doe hem gewoon als werk hempje, voor onder een longsleeve) en ook zag ik dus die sportbroek voor €9.99

15471336422097891046001864545050.jpg

Lekker stofje en leuke tekst;

Wear it like you own the place

En dit is de sport bh €2.99 in afprijs bak- sales van 50% en 70%

2345983

Het sport hempje kan ik geen foto van vinden helaas.Maak nog wel in het licht een foto dat ik die aan heb.Zeeman is gewoon een super toffe winkel vind ik. En anders kocht ik nog wel mooie ondergoed, lagen hipsters etc voor €1.50 en €2.00 maar ik had gisteren bij hunkemöller al allerlei ondergoed 5 broekjes €16 en normaal was ik rond de €40 en nu €16 voor goede kwaliteit.

Ik moet zeggen sommige onderbroeken vind ik fijn zitten en blijven lang mooi maar sommige krijg je losse stukke elastiekjes na paar x wassen of kant wordt lelijk.

Maar die gladde ondergoed en bamboe zijn super van zeeman

Nou wat vind jij van deze kleding en de sales?Ik heb deze week nog het groene vest gekocht die precies bij mijn joggingbroek matcht was normaal 15 euro en nu 5.

Fijne avond

 

Liefs Willemien

Plaats een reactie