Zeeman Trendy oorbellen voor een klein prijsje

on

Hoi allemaal.

Hippe oorbellen van zeeman 6 paar per set.

Ik kwam laatst bij de zeeman prachtige setjes met super trendy oorbellen tegen. En aangezien ik niet kon kiezen en ik meerdere sets zo leuk vond, koos ik 3 sets.

En op elk pakje zitten 6 paar oorbellen.

Van trendy panter printje tot parelmoer met goud.

.

tot hout achtig vierkantje tot gouden maantjes en schelpjes,

Goud tintjes en gouden schelpjes en zeesterren, of schelp aan je oorbel.

En nog een leuk paar met hangertje eraan met zeester of schelpje. Ieder geval voor 2.50 had je dus een pakje met 6 paar. Ik werd er zo blij van en besloot ze dus 3 sets mee te nemen. Ze zijn toch zo leuk en nickel free ook handig. Een super leuk koopje dat is nog geen eens 1 euro voor een paar oorbellen. Dus 0,41 cent per oorbel set, geen geld en wat een schatjes.

Ik werd hier zo blij van en deel mijn shop gelukjes graag met een ander zoals jullie zodat jullie deze leuke oorbellen ook kunnen scoren.

Vind je ze nu leuk, kijk dan even bij een zeeman bij jou in de buurt en je kan blijven afwisselen met je outfits. Veel shop plezier en leuk als je een reactie achterlaat wat je van deze items vind.

Liefs hotstuffforladies

2 reacties Voeg uw reactie toe

  1. Leuke oorbellen hey!๐Ÿ˜๐Ÿค—

    Like

    1. hotstuffforladies schreef:

      Dankjewel you๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

      Like

Plaats een reactie