Big Bazar cadeau sets voor de feestdagen onder de โ‚ฌ6๐ŸŽ„๐Ÿ›๐Ÿ’Ž๐ŸŽ๐ŸŒฒ๐ŸŽกโญ๐Ÿ’ซ๐Ÿคถ๐ŸŽ…๐ŸŒŒplayboy edt voor vrouwen & Oriรซntal set

Big Bazar heeft hele leuke cadeau sets voor de kerstdagen๐ŸŒฒ๐ŸŽ„๐ŸŽโญ๐Ÿ’ซ๐Ÿ’Ž๐ŸŽก๐Ÿคถ voor weinig.

Ik had een opberg doos extra nodig voor mijn make- up.

Ik heb alles apart in oude cadeau set dozen zoals lege dozen van rituals. Kwam 1 doos te kort en kon niks vinden bij big bazar, opberg bak met deksel wilde ik maar wel een leuke;-)

De oogschaduw palettes en de foundation en poeder en nog nagelak, alles heb ik apart. Ook lipsticks en mascara en oogpotlood apart.

Deze cadeau doos Sence bevat een scrub, body butter en douchegel en de geur is Oriรซntaals.

Was maar โ‚ฌ2.95 , aangezien ik niks te kort kom aan douche en verzorgings spul gaf ik de scrub aan een vriendin. En de doos kan ik mijn spulletjes in opbergen.

Het middelste gekleurde gedeelte haalde ik eruit en heb er nu al mijn poeder, foundation en blush- bronze in.

En kan heerlijk met de feestdagen de bodybutter en douchegel gebruiken.

Ziet er feestelijk uit hรจ ๐Ÿ’ซโญ๐ŸŽ๐Ÿ’Ž๐ŸŽ„๐Ÿ›๐Ÿ‘๐Ÿ‘—

Is geen geld maar 1 euro per artikel als je het zo bekijkt.

Dan Playboy giftset Endless Night voor vrouwen. โ‚ฌ4.99

Het geurtje ruikt zo lekker het was een gok, want kon hem niet testen. Maar echt heerlijk. 40 ml dus geen mini flesje gelukkig.


Geniet van een aantrekkelijke geur van Playboy. Een kruidige damesgeur. De geur is vrolijk en sensueel voor een exclusieve avond uit.

Ben toevallig gek op kruidige wat noot achtige geuren deze is echt lekker.

Een douchegel en edt voor maar โ‚ฌ4.99 Is zeker niet duur.

Deze heb je ook nog en heb ik allemaal wel eens gehad, werd wel blij van deze aparte luchtjes.

Ik heb gisteren nog 2 eau de toilette spray’s erbij gekocht, met shower gel, cadeau sets.

Want 2e cadeau set was voor de helft….Dan heb ik 3 van deze heerlijke luchtjes want het zijn echt 1 van mijn lievelings geurtjes.

De play it Sexy was โ‚ฌ8 en Super playboy โ‚ฌ8, maar had ze totaal voor โ‚ฌ12. Want 1 ging de helft nog van af. Wel leuk dus.

Mega mooie toilettas krijg je er gelijk bij erg mooi. Had nog meer verzorgings spulletjes die ik wilde opbergen dan kan ik die spulletjes in de toillet tas doen.

Playboy Eau de Toilette for Her Play it Sexy – 40 ml

Deze Eau de Toilette heeft een fruitige en bloemige geur voor dames. Het geurtje bestaat al sinds 2013 en is nog steeds heel populair! Heb hem toen idd vaak gebruikt en denk weet niet of hij overal te krijgen is deze gaat mee, budget prijsje๐Ÿ˜ƒ๐Ÿค˜

Topnoot: mandarijn
Hartnoten: paradijsvogelbloem en fresia
Basisnoten: amber, sandelhout en muskus

Playboy Super Women – Eau de Toilette

  • Let op Catwoman, de stad heeft een nieuwe heldin.
  • Met de exotische geur van Super playboy met papageienblume, verfijnt met sexy muskus en Mandarijn, heeft je concurrenten geen kans.
  • Een vleugje dit sensuele dufts is voldoende om de superheldin in elke vrouw tot leven te wekken. miau.
  • Leuke, bloemrijk-fruitige geur.

Ze lijken kwa ingrediรซnten wel veel op elkaar zo te zien.
Als je een x iets wil waar niet iedereen mee loopt probeer eens uit. Big Bazar is gewoon niet duur.

Dus zoek je voor je moeder, zus of zusje, een vriendin of voor jezelf een cadeau set kijk dan eens bij Big Bazar.

Nou wat vind jij van deze cadeau sets? Leuk als je een reactie achterlaat.๐ŸŽก๐ŸŒฒ๐ŸŽ๐Ÿ’Ž๐Ÿ›๐ŸŽ„

Gr Willemien๐Ÿ’—๐Ÿ’œ๐Ÿ’Ž๐Ÿ›๐Ÿ‘๐ŸŽ๐ŸŽ„๐ŸŒฒ

Plaats een reactie